Alla inlägg under oktober 2010

Av Lisette Svensson - 27 oktober 2010 12:54

 Idag har jag varit hos MVC och tagit cellprov, tycker det är bra att man blir kallad vart tredje år efter man fyllt 20. På vägen hem handlade jag på Maxi...fick bevittna en riktig munfajt mellan en medelålders gubbe och en familje far. Gubben hade nämligen ställt sig på en familjeparkering och troligen hade familjefadern haft en dålig morgon och DETTA var droppen! Ord som f-n, stolpskott, din dumme sate mm användes flitigt. Efters jag hade bestämt dejt med Linnsan sen så skyndade jag mig in för att handla så jag hörde inte hur det slutade.... Hade varit intressant att se hur The End blev =)


Anyway, igår kväll så köpte vi även en soffa som vi längtat efter. Bonus fyller 17år så vi hittade en för gopris, PRECIS en sådan som vi letat efter...Lucky lucky!


  


Nä nu ska jag trycka i mig sista kycklingklubban och åka till Linn och Texas =)


See ya!

Av Lisette Svensson - 26 oktober 2010 18:57

 Här kommer bilder från tomten hur det såg ut i början och hur det ser ut nu                                        

Av Lisette Svensson - 26 oktober 2010 09:13

 I natt vaknade jag av att D låg och krafsade runt nattduksbordet och på sängkarmen. Frågade vad han letade efter (trodde mobilen) men han svarade argt:

-Letar efter en jäkla del till garageporten!

Han drömde ju! Stackarn tom på nattetid jagar garageportarna honom.

 

Fnissade och lade mig igen, efteråt kunde jag inte somna om utan låg å vred å vände mig ett tag. Ist sov jag ända till kl. 9...tur man börjar 12   

 

Nä nu ska jag hoppa i duschen och bege mig iväg. Hoppas mitt kakfat kommer idag som jag beställt!

 

  

 

Hej hopp   

Av Lisette Svensson - 25 oktober 2010 18:12

Ohhh första inlägget! Ja i morrn så ska jag äntligen få börja jobba igen... visst har jag jobbat på garaget men det är ju inte samma sak. Än så länge är det halvtid men vad gör det. Kommer ju ha fullt upp ändå när huset kommer i början av december. Å då vill man ju fixa hemmet =)

Till middag blir det korv å strips me bea, godare än vad man tror!

Tidigare månad - Senare månad

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards