Alla inlägg under juli 2011

Av Lisette Svensson - 21 juli 2011 09:30

Med min vanliga tur så händer allt roligt på samma gång... skulle varit mer skoj om det blev lite utspritt. Men men...


Tissdag: var Malin och Jenny (Dannes bästa tjejkompis) och snusade på A...hade med sig jättefina presenter...även till mig =)

Onsdag: Ann här och hade med sig fika... på kvällen var vi bjudna till Milia och Fredde på middag...mums va gott det va!

Torsdag: har som sagt en massa projekt som jag börjat på men som är svåra att färdigställa nu när man har A. Får som göra lite då och då...tänkte fortsätta idag iaf.

Fredag: Vila på dan för att orka med helgen...kväll, Middag med vår härliga föräldragrupp   

Lördag: Släktträff i Krok (där vi har stuga)

Söndag: Fikas hos momma....fyller år den 22a juli.

Måndag: David (D's kusin), hans tjej Aina och deras Whippet kommer och ska bo hos hos några dagar.


Allt där emellan försöker vi få klart verandan! Tiden går fort...

Av Lisette Svensson - 19 juli 2011 11:53

Äntligen kan jag börja röra på mig. Har läkt tillräckligt nu tycker jag...orkar inte vänta längre. Senaste dagarna har det blivit prommis näst intill varje dag. Finns inte så många vägar att gå här men man får variera så gott det går. Skönast är att gå på morgonen och mysigaste rundan är runt golfbanan. Men då får man passa på att gå tidigt på förm. vill ju gärna inte ha en golfboll i huvudet.


Här är min fina förlossnings present som gör att promenaderna går som en dans. Tack Älsklings Danne!


   Använda...därmed dammet på sulan   


Verandan växer fram..och jag har fått ett ryck och gör om sovrummet till det bättre.

Bilder kommer så småningom   


Har en hel lista som jag vill göra nu när jag ska va hemma ett tag...men en sak i taget och de görs inte nummer ordning...haha!

Av Lisette Svensson - 15 juli 2011 12:06

Hörde den för första gången då min svägerska spelade upp den på hennes sambos mobil...gillade den på en gång men det tog ngr gånger innan den sjönk in. Nu spelas går den varm i högtalarna här hemma. A gillar den oxå starkt!


Skulle jag återfödas vill jag göra det i en kropp som ser ut som Nicole Scherzinger haha!


Av Lisette Svensson - 8 juli 2011 16:03

Fått så himla många fina presenter, orkar verkligen inte lägga upp allt hon fått.

Här är några av kläderna: bla ifrån (Helena m. familj, mina arbetskamrater, min moster, Malin & Zacke, pappas kusin och hans fru, farmor, Tigra i gbg, kusinerna, Ds moster, Helena, Jocke & Ville)

 

Hon har även fått en vagga av morfar och en bäddset av farmor, (täcket har hon brodderat själv!!!)

                                                    


TACK ALLA!!!  


Av Lisette Svensson - 5 juli 2011 15:49

Ida var vi på BVC på tillväxt kontroll igen... hjälp vad hon växer. Snacka om att jag måste ha bra mjölk. När vi åkte hem från BB vägde hon 3115gr, några dagar senare var vi på torsdagen efter förlossningen på Mammot, sjukhuset för att se att amningen fungerade. Då hade hon gått upp till 3165gr. Helgen gick och vi fick hembesök av BVC  tisdagen 21 juni då hade hon gått upp till 3440gr. 28 juni 3670gr och idag 4030gr!

48cm lång vid födelse idag 54cm. Usch vad tiden går fort...känns som om jag bara varit hemma ngn dag och gosat... det finaste som vi gjort är Annie.


 

Av Lisette Svensson - 5 juli 2011 15:29

Tiden går så himla fort. Tyckte nyss jag satt ensam i min lägenhet på storgatan i stan och funderade på min framtid. OM det fanns något som hette "den rätte", hur min karriär skulle se ut och om jag någonsin skulle få barn. Nu har jag allt jag kan önska mig. Ska bara fundera ut ngt som jag verkligen brinner för och som man kan tjäna lite pengar på samtidigt   


Hade i söndags den 3/7 en underbar dag med familj och släkt. Fått så fina presenter men den bästa var nog från älsklingen. I LOVE U!

En riktig kamera!

  


Fick oxå krukor och blommor till framsidan som jag länge velat köpt men inte haft råd. Syrrorna hade även med sig ett äppelträd, som skymtar till vänster. Ska planteras ikväll!  


Presentkort på min favvo affär cervera, pengar, tavla och presentkort var andra saker. Kan inte vara mer nöjd!

Av Lisette Svensson - 5 juli 2011 15:21

 firades ute i Ope hos fam. Öhlen/Jönsson, med grillning och mys.


 

Helena, Johan och Valter


  Supergod Förrätt som Jenny gjort  

Tomas och Danne

  Jocke och Helena   Efterrätter som Johanna gjort, MUMMA!!!!!!  



Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards