Alla inlägg under september 2011

Av Lisette Svensson - 30 september 2011 19:05

  TACK snälla fam Molin/Johansson!!! vi saknar er....   

Av Lisette Svensson - 30 september 2011 19:01

Ja bakverk överhuvudtaget gillas ju...ida var jag på Ica för att handla potatis. HIttade en ny variant av en av mina favvo sorter havreflarnskakan.


Tips är att ha ett glas kall mjölk el en kopp te till hands....MUMS!!!


 

Av Lisette Svensson - 27 september 2011 21:29

Ikväll har jag bakat bullar...fick Svärmors gamla assistent så man slapp knåda.

Hjälp vad mkt lättare det gick!



Orsaken till att dom har olika färg är för att det är 3 sorter. Vanlij, choklad åsså vanliga kanel/socker bullar, MUMS!

Av Lisette Svensson - 27 september 2011 19:15

Tycker det är svårt med rengöringsmedel... men här är 2 guldkorn som är värda att ha i köket. Blir super rent!


  Köpt på Ö och B


  Köptp på Ica Maxi (använd handskar)


Båda 2 för rimligt pris också! minns tyvär inte exakt....

Av Lisette Svensson - 26 september 2011 09:45

Hade vi vår 2 års förlovningsdag...vi gick på Lilla Siam och åt. En av våra favvo restauranger. Shai är ju så super snäll bjöd på förrätten efters vi fått Annie och hade en speciell kväll. Hon var lite kingkig i början men efter en liten power nap skötte hon sig exemplarist gostumpan. GOOOD MAAAT!


                                                Fick en superfin bukett oxå från Linnean

                                                  
        


LYCKLIG!!!! ÄLSKAR MIN LILLA FAMILJ   

Av Lisette Svensson - 25 september 2011 22:00

I förmiddags var vi på loppis och fikade. Allt detta fick vi endast för 120kr!!!


  En påse med strumpor, ett par jeans, en omlott body, en mörkbrun stickad tröja med hög krage, en mössa, ett par tossor, en mjuk insats för barnstolen i köket och en jääääätte blomma som man kan fästa varsom helst för i stjälken finns en tjock stålpinne som går att böjas åt alla håll   

Av Lisette Svensson - 25 september 2011 21:04

Endast 100kr och det gillas   


 

Av Lisette Svensson - 25 september 2011 20:30

Annie har varit lite gnällig på sistonde och älsklingen har varit typ borta i 3v...så man har som inte haft ngn bil el avlastning. Så då blir man lite trött...därmed pausandet i bloggen.

Vi har fortsatt på babysim...har ngr gånger kvar. Och sen har Mira (Annies kusin) fyllt hela 4år (11 sept) herregud vad tiden går!

Faster Hanna är grym på att baka...snacka om att vi storknade efter allt gofika.

 

Vi har även gått med i goboken för det var ett sånt himla fint gratis startpaket. Vi får väl se hur länge vi är med. Kostar ju...

Dom här grejerna fick vi:

   2 böcker, en handskallra ( blomman) en uppblåsbar boll med handtag runtom, 2st roliga typ bildböker i tyg. Går även att hänga upp var som helst Har en i bilen tex.


Ikväll har vi varit på kalas hos Annies farmor...inte nog att vi fick gofika som vanligt utan Annies faffa bjöd på middag...SUSHI!!!! jipiii.... dessutom fick vi en supermjuk gosefilt. En exakt likadan som vi har hemma jag och Danne. Men nu har lillan en liten egen   


 





Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards