Alla inlägg den 13 september 2011

Av Lisette Svensson - 13 september 2011 21:01

Tiden går fort och idag fyller Annie 3 mån redan. Hon är en riktig surrfia och det märks att hon utvecklas. Handen och fingrarna är speciellt roliga nu. Hon kan även greppa saker om man ger henne dom direkt i handen.  Veckorna springer iväg speciellt då vi har lite små saker var och varannan dag. En gång i månaden går vi på Kongroa, öppna förskolan i Krokom och träffar vår härliga föräldragrupp. Tisdagar är vi på kyrkis på Rödön, leker sjunger och fikar. Torsdagar är det babysim på Storsjöbadet. Däremellan försöker vi umgås med släkt och vänner både till oss själva och till Annie. Blir ju långtråkigt att va hemma varenda dag och stirra på morsan sin liksom. Men vi har våra mysdagar hemma oxå såklart. Ska ju inte ränna ute jämt....


I  morgon ska vi vara med i tidningen både ÖP och LT...hoppas det blir en bra bild.

Här är den iaf fin!


Älskar dig hjärtat mitt!!!


 

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards