Alla inlägg under augusti 2012

Av Lisette Svensson - 26 augusti 2012 22:25

Jaha då har jag upptäckt att den går ju ändå att vända så Annie tittar framåt. Man måste bara vända hela sitsen. Men ändå....vet inte om man ska skratta el gråta för att man är så himla dum! Nu är sen iaf PERFA på alla plan!!!! :-)

Av Lisette Svensson - 23 augusti 2012 20:19

Lite sen morsdags present...men väl värt väntan. SILVER med Daniel och Annies namn som gravyr <3

Av Lisette Svensson - 21 augusti 2012 22:26

Detta har jag åstadkommit ikväll/em...inte illa pinkat. Jätte kul att jag fått sådan positiv respons på mina "necessärer". Syr så det sprutar glöd :-) Nu ska jag sova gott bara lillan har en bra natt. Natti natt å på återseende!

Av Lisette Svensson - 15 augusti 2012 06:42

Igår va vi in till stan å lunchade med moffa som skulle shoppa lite kläder. Han köpte strumpor å bjöd på lunch på husman. På kvällen fick vi fikabesök av farmor å farfar och sen svängde vi förbi William för vi skulle få hallonbuskar :-) Har dessutom blivit känslig för mjölk. Hoppas det är ngt jag växer från... Idag ska vi på banken ev en snabb sväng till stan för att pappa ska köpa dator å sen hälsa på gammelmomma. Ja de va min tisdag å onsdag i det stora! Ha en bra dag på er! // Kram Annie

Av Lisette Svensson - 10 augusti 2012 22:13

Blev romantisk komedi ikväll å får 4 nappar av 5. ;-) Rolig och förutsägbar!
Den heter New Years Eve och har många (fler än man kan tro) kända stora skådespelare. För att nämna några...Michelle Pfeiffer, Josh Duhamel, Halle Berry, Ashton Kutcher och Robert De Niro. Se den!

Av Lisette Svensson - 9 augusti 2012 21:50

Bättre sen än aldrig ;-)


Förr förra helgen grillade vi hos fam Öhlen. Helgen som va lekte vi en hel del med ett av paren från föräldragruppen som bor alldeles bortanför oss i första området. Jonas, Martina och deras goa William.


                                                  
   Djungelhuset och grillningen


                                     

svårt att ta bilder när folk rör på sig, har inte riktigt fått kläm på det än. =P


Varit några soliga dagar och eftersom det är för kallt för att bada i storsjön så får iaf Annie bada lite utomhus.

She loves it!


                                       

Av Lisette Svensson - 8 augusti 2012 20:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lisette Svensson - 8 augusti 2012 08:52

Köpt för libero poäng :-) 2 PAR tom!
Sitter som en smäck å är tuffa tycker jag.

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards