Alla inlägg under december 2012

Av Lisette Svensson - 29 december 2012 21:04

Ja jag jobbar näst intill heltid och de har varit både resor, julklappshandling å sjukdom av olika slag. Har helt enkelt inte orkat el hunnit bloggat. Varit till Sthlm med brudarna från skoltiden, de va superskoj! Julen firades hos momma å sen hos Svägerskan. Annie va inte på humör men blev inte rädd för tomten. Danne har varit långledig å arbetat på övervåningen så kanske vi både vi å Annie har egna sovrum i påsk! Hoppas... Ska göra ett inlägg om Annie oxå vid tf. Hon växer så det knakar! Ha en bra kväll och Gott nytt År på er!

Av Lisette Svensson - 13 december 2012 17:28

Idag är jag ledig så Annie å jag har haft en riktig mysdag. Jag åker nämligen till Sthlm i helgen på äventyr! Kl 6 i morrn bitti går tåget å jag kommer inte hem förrän söndag kväll. Sen väntar en hel veckas jobb innan Julafton. Idag så lussade vi hos momma en sväng. Sen gjorde vi Rocky road på pappas begäran. Kallt som stryk är det ute, hoppas de ger med sig snart så vi kan göra Snö änglar å snögubbar! Jaja...Hej på ett tag!

Av Lisette Svensson - 2 december 2012 19:53

Oj dagarna rusar iväg...fattar inte att snart är det jul. Kort sammanfattat senaste tiden är roligt jobb å mera roligt jobb. Vi har hunnit haft en myshelg i Åre, varit på middag med Daniels jobb, jag har varit på tjejkväll å sett nya Twilight och Annie har nästan fått alla mjölktänder och haft vernissage på dagis. Danne har sålt skotern och vi har köpt en billig liten andra bil. En golf variant.. för er som vi vet hur en sådan ser ut kommer här en bild:


  OBS! lånad bild...denna är mörkblå vår är nattsvart men ser exakt likadan ut.


Här är Annies önskelista till jultomten:

*tjockstrumpor

*bärbar cdspelare, liten lättsam till hennes rum

*leksaker

*Tunnare långärmade tröjor

*one piece

*mjuka jeans gärna med mudd nertill i stl. 86

*örngott å lakan

*dockvagn (troligen paxad av morbror Kenny)


Min önskelista:

* smink

* vinterskor

* hudvårdsprodukter

*Kläder

*Massage

*Manikyr och pedikyr


Så lättast är ju att köpa presentkort på tex CUBUS, VERO MODA, DIN SKO, GINA TRICOT, Skönhetscenter, el ge mig en liten slant som bidrag =)






Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards