Alla inlägg den 5 september 2011

Av Lisette Svensson - 5 september 2011 21:40

och te är en av mina favvo drycker. Köper bara rött och grönt te... godast och hälsosammast. Trött på dom här te hållarna i metall, de läcker alltid och är skitjobbiga att diska. Hittat dom här ifrån Koziol...men verkar inte finnas i stan. Kanske får best när man tjänar pengar igen. De är ju inte billiga direkt   

Finns i alla möjliga färger... snygga va?!

  


                                       

                                          

Av Lisette Svensson - 5 september 2011 21:31

Va på stan i slutet på förra veckan för att lämna tillbaka vår batteriladdare på Clas Ohlson som ballat ur redan efter en laddning. Sprang in på Cubus en sväng och fann en jacka till Annie för brakpris!!!


Blir perfekt att ha utanpå klänningen på bröloppet i oktober, hoppas hon kan ha den då bara....    Lila, rött och turkos gillar vi hihi


Fick inte till ljuset ordentligt...men den är mörk lila. Dock inte sååå mörk som på bilden!

   



Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards