Alla inlägg den 1 september 2011

Av Lisette Svensson - 1 september 2011 22:00

Annie fick såklart en blandning av Daniels och min förkylning. Så de senaste dagarna har hon gråtit ungefär lika mkt som hon gjort totalt sedan hon kom ut. Märkts väl att hon inte mått bra. Sovit dålig, kinkig och inte ätit med lika stor aptit som vanligt. Hon fick även feber så en alvedon supp till läggdax va bra så hon fick sova lite åtminstonde.

Nu är hon på fötter igen och börjar likna sitt vanliga jag....så skönt!


Har iaf varit till Jenny och fixat håret igen. Trivs så bra att va lite ljusare och hon är så duktig. Vi skulle ha varit på babymassage tisd, onsd och idag på babysim men ist har vi varit hemma och kurerat oss. Har hunnit baka lite och gjort vardags sysslor.


Danne och pappsen har tagit semester denna vecka så nu är veranda däcket klart! Nästa år blir det ordentlig trapppa ner till gräsmattan och inglasat rum vid köksingången. Där ska jag göra det supermysigt med lyktor osv. Längtar!!!


Njutbart med att bara kunna traska ut på lite mer än 80kvm när man vill =)


En hel del kvar, men det börjar ju likna ngt nu iaf =) Dom har även börjat göra taket mellan huset och garage.


                                       

                                      


Ikväll skulle jag gått på zumba men Annie kräktes slem precis innan så jag stannade hemma. Hon fick bada, äta och sen bäddade jag ner henne i vagnen för en lååång prommis. Bäddade även hennes säng rent efters hon börjar bli frisk. Spjälskyddet har vi fått av syrran och bäddsetet av svärmor.

              



Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards