Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Uppdatering igen...

Av Lisette Svensson - 25 september 2011 20:30

Annie har varit lite gnällig på sistonde och älsklingen har varit typ borta i 3v...så man har som inte haft ngn bil el avlastning. Så då blir man lite trött...därmed pausandet i bloggen.

Vi har fortsatt på babysim...har ngr gånger kvar. Och sen har Mira (Annies kusin) fyllt hela 4år (11 sept) herregud vad tiden går!

Faster Hanna är grym på att baka...snacka om att vi storknade efter allt gofika.

 

Vi har även gått med i goboken för det var ett sånt himla fint gratis startpaket. Vi får väl se hur länge vi är med. Kostar ju...

Dom här grejerna fick vi:

   2 böcker, en handskallra ( blomman) en uppblåsbar boll med handtag runtom, 2st roliga typ bildböker i tyg. Går även att hänga upp var som helst Har en i bilen tex.


Ikväll har vi varit på kalas hos Annies farmor...inte nog att vi fick gofika som vanligt utan Annies faffa bjöd på middag...SUSHI!!!! jipiii.... dessutom fick vi en supermjuk gosefilt. En exakt likadan som vi har hemma jag och Danne. Men nu har lillan en liten egen   


 





 
 
Ingen bild

Hanna

26 september 2011 12:16

Jag vet att jag är grym på att baka! Närå, det är bara kul. Hoppas att det smakade. Supersöta saker Ni fyndat på loppis också. Goboken var vi med i också, bra böcker och leksaker. Det går ju att få paketen med längre mellanrum om man vill så behöver man inte ut med pengar varje månad. Nu är vi med igen med ABC-paket och 123-paket till Mira. Kul att se Er igår föresten. Ha det så bra. Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Svensson - 29 juli 2013 22:39

Ja jag vet att det är evigheter sedan. Men sommaren har bara sprungit iväg! Ska väl försöka göra ngn sommar  sammanfattning senare men just nu vill jag bara lägga upp en 1 låt som jag avgudar och kan lyssna på OM och OM igen...den är inte super ny do...

Av Lisette Svensson - 7 juni 2013 21:56


Dagarna bara springer iväg och det är nog för att jag jobbar mer. Här kommer en liten uppdatering på de senaste veckorna.   *Jag har varit i Stockholm och firat syster Maria som fyllt 40 år. *Ska byta arbetsplats from den 17 juni. *Vi har mål...

Av Lisette Svensson - 23 maj 2013 20:42

Min "nya" fina hallbyrå... BEFORE...   AFTER....sorry de dåliga bilderna. Mobilkamera! OBS! fläcken på efter bilden som syns är på kameran, finns inte på byrån.   ...

Av Lisette Svensson - 11 maj 2013 08:23

Om du har rosor som håller på att vissna är dom fina att torka... såhär gjorde jag med mina!       Så här såg dom ut före:       Den sista april är min och Daniels dag. Dagen då vi bestämde oss för att satsa på vårt förhållande. Han...

Av Lisette Svensson - 7 maj 2013 08:00


                                                            Gillar rosor..köpte krukrosor på Maxi som var superfina. Får se om jag lyckas hålla dom vid liv ;-) Älghornet är från Dannes moffa, har spraymålat det vitt så det ser frostigt ut....

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards