Alla inlägg den 16 november 2010

Av Lisette Svensson - 16 november 2010 20:16

Här kommer lite bilder på där huset ska stå, husgrunden är nu på plats...


                 

 Missade en bild på garaget framifrån oxå här kommer den:   

Av Lisette Svensson - 16 november 2010 19:50

Farsdag har varit, vi var i Krokom hela dan med släkt. Åt och fikade gott! Bara 2v kvar tills huset kommer...kan inte tänka på så mkt annat. Vilka färger jag vill ha, nya möbler man skulle vilja införskaffa osv osv... det bara snurrar i skallen av en massa. Drömmer konstigt med...


Igår kom jag inte hem förrän runt åtta tiden. D var i Södertälje så jag hade inte bråtom hem, fast det blev mkt senare än planerat. Direkt efter jobbet åkte jag på El giganten för att reklamera mormors damsugare som för andra gången strejkar på mindre än ett år!


Sedan bjöd jag in mig själv hos syrran i Torvalla. Fick en god korvgryta som är en av mina favoriter    och hon får alltid till den så himla god. Kaffe och fruktsallad till efterrätt sådär mitt i veckan.

Åkte sedan till fam Arnqvist Lindkvist och fick cremé brulée el hur det nu stavas...haha. Kändes som om jag åt hela kvällen! Gott hihi


Idag har jag jobbat till fem så nu har jag däckat i soffan...önskade jag hade ork att gå ut å springa el åtminstonde gå en sväng men benen är som gummi. Måste nog skaffa en hund för då är man tvungen att gå ut! Nä jag får göra ett ryck snart...


Jo just på vägen till syrran svängde jag förbi IXO och fyndade en matchande skål (3 som sitter ihop) i samma serie som min adventsljusstake. Älskar tomteluvor!!! I den kan man ha alltifrån nötter, godis el varför inte russin till julglöggen   


  


Nu ska jag se Bones sen blire    

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards