Alla inlägg den 3 december 2010

Av Lisette Svensson - 3 december 2010 08:53

Här kommer de efterlängtade bilderna på huset...Farstukvist och det yttersta på taket saknas. Kommer bilder senare då allt är färdigt såklart!

Huset kommer senare få vita husknutar och fönsterbågar det är nu grundat helgrått.


                                 Utsikten ifrån den kommande verandan är ju inte att klaga på!   

Av Lisette Svensson - 3 december 2010 08:19

Ja då är man hemma 4e dagen och förhoppningsvis den sista... Snacka om orkeslös! Ställde mig på vågen igår oxå, gått ner 3kg. Kan ju inte va hälsosamt. Förhoppningsvis är det bara vätska...


Har sovit som en stock i natt iaf vilket betyder att jag bara vaknade 2ggr! Så just nu känner jag mig piggare...har dock bara druckit lite blåbärssoppa nyss, mer har jag inte vågat. Får jag behålla den så kanske jag slår till på en smörgås senare hahahahah.


Har ju lovat en massa bilder så här kommer dom:


De första 2 bilderna är på fynd som vi fick av Ds farmor och farfar (Doris och Elof) stackars Doris fick en stroke för inte så länge sedan så de blev tvungna att flytta till ett äldreboende. Tyvär kan man inte kan ta med sig allt ifrån sitt radhus till en liten 2a. Söta gamlingar som de är bad de oss titta om de var ngt som vi ville ha, mkt skulle skänkas till pingtskyrkan och hellre att några saker kom till användning.


Hittade en 3 helt NYA saker som bara legat nerpackad i kartong. En fin gjutgärnsgryta, 2 fina ljusstakar som man kan fylla med vad man vill och ett tokbra tårtfat med lock som jag tänkt köpa. Riktigt nöjd va jag   fast gladare blev nog fammo å faffa för att det fanns ngt som vi ville ha. TACK än en gång!


    


Sen kommer en bild på vår nya soffa ( har inte julpyntat ngt efters vi snart ska packa ner allt och flytta)

  


Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards