Alla inlägg den 13 november 2012

Av Lisette Svensson - 13 november 2012 21:53

Hela familjen har som sagt varit förkylda länge. Snorig å hostig. Efter att inte ha tagit ut mig på ca 2v så tog jag tag i det ikväll. Sjukt skönt att svettas ut ordentligt. Även fast det bara blev 5km blev jag tvungen att stanna säkert 7ggr för att kräkas upp slemmiga snorklumpar. Jag vet...så förbannat jädra äckligt!!! Men bättre än att svälja dem...*uäck*.

Positivt var iaf att byxorna satt kvar alldeles under naveln efter löpningen. (för några veckor sedan åkte dom ju ner av allt fett å löshud som guppade upp å ner när jag sprang) Nu har jag skärpt till mig å försökt legat i så mkt som möjligt i ca 6v.
För första gången på länge känns steget lättare. Vågen visar inte så mkt mindre men det känns på byxor å tröjor. Vet av tidigare erfarenhet att när jag väger runt 55-58kg brukar jag trivas. Tänker dock inte stirra mig blind på vikten. Skulle nog kunna väga 70kg bara jag var muskulös å hade bra kondis ;-) hahahah...Ska fortsätta köra hårt till jul först å främst.

Ett extra Tack till:
* älsklingen som gett mig nya dosor så jag slipper få ont i benhinnorna. Dom gamla var verkligen slut!
*kompisen Jonas Persson Team Sportia som tog fram skorna till mig.

Nu är Annie å jag solo 2 dagar för Daniel åker på konferens i Södertälje. Så en massa tjejmys blire! Nu duscha...nattinatt :-)

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards