Alla inlägg den 14 april 2012

Av Lisette Svensson - 14 april 2012 07:51

Beställde hem 2 saker som jag velat ha och som jag hemskt gärna vill ha med på visningarna. Superfina eller hur?!


       


               Elegance (kakfat) i vit metall 269kr och Everyday glasburk 139kr (finns 2st olika,  jag tog hem den mindre)

 

Gått trögt i april och fixat visningar pga påsk och sjukdom. Så jag tänkte ha en visning hemma i slutet på månaden...sugen att komma?! smsa, maila el skriv här på bloggen. Ju fler desto roligare! Och kom ihåg är du själv värdinna kan du få 40% på upptill 4 produkter. Inge köptvång utan man kan ha en visning för att få lite inspiration bara =)

Av Lisette Svensson - 14 april 2012 07:40

Påsken var underbar. Önskar vädret varit bättre! Vi åt en massa gott. Körde å åkte skoter. Och bara mööös!

                                                   


Annie har varit förkyld hela veckan, även Danne å jag. Dock inte lika mkt som hon. Hostat så hon nästan kräkts å snorat en hel massa! Jag har iaf  fått sålt av lite grejer via facebook sidan. Och även gjort lite...

       


Sen fick vi ett påskägg av farmor och farfar när vi kom hem i måndags. Hello Kitty klänning och tröja även nya badleksaker! Tack å tack!


         


Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards