Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Lisette Svensson - 10 februari 2013 23:00

I helgen har vi mest tagit det lugnt. Njutit av att vara friska! I lördags firade vi Annies farfar. Vi var bjudna på middag och fika... gott gott. Jag hann även med en blixt visit hos momma (klippte henne) som haft vinterkräksjukan (då jag egentligen skulle ha klippt henne). På kvällen såg jag å D Taken 2. Helt oki film men inte alls som den första. Lagom slö tittar film. Idag söndag har jag jobbat, det blev en bra dag. Hann med det jag skulle och sålde riktigt bra för att va en vanlig söndag. Vi skulle sedan på em hälsa på vännerna i Ope men igen kom sjukdom i vägen. Man undrar ju när vi ska kunna träffas! Saknar dem...


Ist blev de Mc Donalds med några Jonas & Martina i fg gruppen. Deras Wille har varit hemma hela veckan i magsjuka stackarn. Så jag tror de uppskattade att komma ut lite... Ikväll har jag tränat. Tog tummen ur ändan och plockade in trampmaskinen ur garaget. nu står det i v-rummet och tar plats. Men de e ju som bra de veckor som D har jour. Då kan jag ju träna efter Annie lagt sig. Dessutom blir jag påmind hela tiden för den står ju så jag ser den varje dag vilket e bra! Jag har även skrivit in mig på GYM 24 så nu jädrar ska jag komma i form. Har inte visat mig i bikini på 2 somrar och tänker då inte göra det i sommar heller om jag ser ut som jag gör nu. Hatar allt jädra daller på magen!!! Antar att man inte får bort allt eftersom det är hud som är uttänjd men man kan ju alltid göra det bästa man kan. Bränna bort fett och bygga så mkt muskler som möjligt. Vikten kvittar egentligen!


I morrn är det måndag och jag ska jobba uppe hos pappa. Köket på hans jobb ska fixas till. Kul att få måla lite igen! =)

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards