Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Lisette Svensson - 6 mars 2013 21:57

Mkt har hänt den senaste tiden. Dagarna räcker inte till känns det som... Dom större och väsentliga händelserna som bör nämnas kommer här:


*Vi fick äran att delta i Sanna och Bjarnes fina bröllop den 23 februari. Vigsel hölls i Aspås kyrka och sen fest på Hägragården....

Helt underbart var det, tack igen för att vi fick komma! Se bild i föreg inlägg...


*Pappa har flyttat till en ny lgh...jag och han tog en tripp till S-vall och shoppade loss. KUL! =) Har varit och piffat i lägenheten och den blir riktigt fin. (bild kommer sedan)
 Köpte lite små saker på Ikea och lite nya kläder till Annie.


* De dagar jag inte jobbar på Dressmann har jag under senaste tiden hjälpt några vänner på Frösön som köpt hus att fixa lite invändigt. Så roligt att se hur mkt bättre det blir när man har varit där med spackel och pensel och vad glada och nöjda dom verkar bli. =)


*Jag har varit på loppis och fyndat våriga gardiner och några plagg till Annie...  


Ikväll har jag varit och träffat ett av tjejgängen...vi spelade spel hemma hos Susanne. Hann med både Trivial och med andra ord. Skrattade så jag kiknade. Tack tjejer!!!


Nu ska jag natta i morrn blire träning... de e bara att ligga i om man ska våga sig i bikinin i sommar!

Av Lisette Svensson - 6 mars 2013 21:51


 



                         



 

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards