Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Ett litet dilemma...

Av Lisette Svensson - 11 mars 2011 12:16

Som några av er vet så samlar jag på Kosta Bodas serie MINE. Har en större vit skål och 6st glas i olika färger. Fick mitt första när jag tog studenten. Som sagt dom är inte gratis! Då bestämde jag mig iaf att jag skulle samla på alla färger när det gällde glasen. Nu på senare tid har jag funderat om man kanske skulle samla enhetligt och på alla delar. 

Gillar vitt men det finns ju så många andra fina färger också! 

Hjälp mig!!!

Vad tycker ni?!


  SKÅL

  VAS  

FIIIIINT SET!


Fyller ju dessutom jämt i sommar, så ett presentkort på Cervera skulle sitta fint   

 
 
Ingen bild

Tessan

11 mars 2011 14:15

Jag har skålen som jag brukar ha chips i och även den lilla som jag använder som dippskål. Det roliga är att jag köpte just en bukett tulpaner och satte i min MINE-vas (jag får ju köpa mina blommor själv you know;), även den svart just precis innan jag läste hehe ;) Dom e grymt fina! Svart gillar jag, funkar till de mesta man har men just skålar kan man ju ha olika färger tycke4 jag eftersom man oftast bara har en framme. Puss å kram! <3

 
Lenita

Lenita

11 mars 2011 15:54

Jag tycker grönt, med den enkla tanken att grönt är skönt! ;)
Ne men jag tänker så här:
Ni har det väl ganska vitt hemma, både i köket och teverummet (där man oftast är och behöver sålar)?
Så en enklel färgklick som denna underbara skål gör ju susen!
Dessutom så ääälskar ju jag limegrönt! ;)
Så jag tycker antingen grönt eller lila för att få en liten extra glad färgklick i vardan!
Det är de som är SÅÅ bra, snyggt och stilrent med att göra vitt hemma! Då kan man pynta till det med så mycket annat! :)
Hoppaas allt är bra med dig, killen och magen gums! Kram Kram

http://lenitaeriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

11 mars 2011 17:20

Varför inte fortsätta mixa?!

 
Ingen bild

Camilla

13 mars 2011 12:54

Jag har ett antal glas i olika färger och några skålar, samt ljuslyktor. Jag tycker att det är lite roligt att mixa. Men visst kan det vara fint med enhetligt också. Men om du nu har sex glas i vitt och vas/skål i vitt så tycker jag att du ska satsa på lite färg. Blått/rött eller grönt tycker jag är fint. =)

 
Ingen bild

cicci

15 mars 2011 23:24

vitt är fint! ja samlar på dom vita,jätte fint att duka med speciellt med ett vanligt vitt porslin=) massor med kramar på du! <3

 
Ingen bild

Sara j

19 mars 2011 12:25

Så snygga! Mamma har några av den mörkblåa.
Lillebror fick en fat i asksvart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Svensson - 29 juli 2013 22:39

Ja jag vet att det är evigheter sedan. Men sommaren har bara sprungit iväg! Ska väl försöka göra ngn sommar  sammanfattning senare men just nu vill jag bara lägga upp en 1 låt som jag avgudar och kan lyssna på OM och OM igen...den är inte super ny do...

Av Lisette Svensson - 7 juni 2013 21:56


Dagarna bara springer iväg och det är nog för att jag jobbar mer. Här kommer en liten uppdatering på de senaste veckorna.   *Jag har varit i Stockholm och firat syster Maria som fyllt 40 år. *Ska byta arbetsplats from den 17 juni. *Vi har mål...

Av Lisette Svensson - 23 maj 2013 20:42

Min "nya" fina hallbyrå... BEFORE...   AFTER....sorry de dåliga bilderna. Mobilkamera! OBS! fläcken på efter bilden som syns är på kameran, finns inte på byrån.   ...

Av Lisette Svensson - 11 maj 2013 08:23

Om du har rosor som håller på att vissna är dom fina att torka... såhär gjorde jag med mina!       Så här såg dom ut före:       Den sista april är min och Daniels dag. Dagen då vi bestämde oss för att satsa på vårt förhållande. Han...

Av Lisette Svensson - 7 maj 2013 08:00


                                                            Gillar rosor..köpte krukrosor på Maxi som var superfina. Får se om jag lyckas hålla dom vid liv ;-) Älghornet är från Dannes moffa, har spraymålat det vitt så det ser frostigt ut....

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards