Alla inlägg under april 2011

Av Lisette Svensson - 8 april 2011 14:11

Jobbat hela veckan och börjar få ont på div ställen...känner mig trött och allmänt seg. Ska försöka göra ett krafthandtag i morgon och försöka måla klart spjälsängen så D kan skruva ihop den sen.

Skulle helst bara vilja ligga i soffan och slöa!


 

Av Lisette Svensson - 6 april 2011 07:29

Tiden går fortare om man inte tänker på det sägs det... men det är inte så lätt att inte tänka på det när man bär med sig det hela tiden. Känns som en evighet tills skrutt kommer, men om man tänker efter så är det ju inte så himla länge kvar. I morse vaknade jag redan kl. 04.00 kissnödig som fäään! Väckte såklart skrutt som sov efters jag även va tvungen att snyta mig. Den konstanta snor och täppthet som jag haft sen dag 1 börjar bli lite irri faktiskt... Försökte somna om men blev såklart hungrig så det fick bli en tekaka med messmör på. Insåg att jag det inte var ngn mening att somna om när jag såg att klockan hade blivit 05.15, hade ställt alarmet på 05.45 efters jag började 06.45 i morse. Självklart lyckades jag somna om och vaknade med ett ryck...blev stressigare än vad jag trodde.


I helgen var vi med familjen en massa...på fredag efterm kom Berit på besök (en barndomsväns mamma) som är helskön. Cizzi bor ju i Arvidsjaur så jag träffar Berit oftare. Klipper henne oftast. På lördagen pysslade vi hemma och åt sen middag hos Svärmor och svärfar. Fick med oss en jätte kartong med bebiskläder och grejer som shoppaholic Maria hade samlat ihop    

Söndag va det såååå skönt väder så vi satt på baksidan och glassade, tog även och hälsade på grannarna som håller på att bygga för fullt. Skönt det känns att vi liksom är klart med det värsta!

Pappa, mamma och mormor kom sedan på fika. Världens bästa pappa hade med sig fiskgratäng, bröd och kyckligvingar som han hade gjort åt oss. Snällast i hela världen! Lite för snäll ibland...


Igår fick jag en jättefin snobben resestol av Annica på jobbet bara sådär...så himla gulligt! 


Idag jobbar jag till 11.15 (jag och AC har bytt) Sen ska jag till moster och klippa och färga hennes hår. Vidare till momma och klippa henne, ska även hjälpa henne med nya gardiner och sy upp ett par byxor. Hem och sen ska vi på bio med T och J. Vann ju 2st biljetter i somras som vi inte använt och det känns som om det dröjer innan jag kan gå på bio sen.

Vi ska se I am number four!!! återkommer hur den va...

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards