Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lisette Svensson - 12 maj 2011 20:58

Längesedan sist... detta har bla hänt.


*Har fått sålt mitt stora vita bord och har fått mina furumöbler som jag ska måla om.


*Har börjat baka inför bebisfikat


*Sista träffen för vår härliga föräldragrupp var igår. Hittills har 2 par fått sina småttingar.


*Vår kamin har börjat installerats...dock inte färdigt än.


*Moster m. gubbe har varit här och hälsat på för första gången sedan nedervåningen blev klar.


*På senaste MVC besöket hade skrutten redan fixerat sig alltså i v.32


*Varit på möte hos Försäkringskassan och fick info om föräldrapenning


*Haft sjukt fina dagar, grillat varje dag det varit sol! och passat på att ta lugna promenader.


*Varit på möte om marinan som Thoréns håller på att bygga vi vårt område


*Träffat vänner som jag inte återsett på länge...Anna boende i Umeå, Tanja i Finland, Tessan i Sundsvall och Ann som pluggar på distans i Härnösand.


*Både fått grejer och fyndat lite till skrutten


Bilder i uppdatering kommer senare...internet verkar segt just ikväll. 

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards