Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Lisette Svensson - 12 juni 2011 12:02

Kom ut nu skrutten!!! ja jag vet att det egentligen är 2v kvar... men det blir ju som extra påtagligt då det tjuvstartade för ngr veckor sen. Va som sagt hos BM i fredags och gjorde tillväxtkontroll och kollade mina värden. Allt va bra så de vanliga orden "bara att vänta" kom igen. Magen har inte vuxit ngt sen förra veckan men jag har börjat samla på mig vätska pga värmen och igår morse märkte jag att magen har sjunkit. Vilket tyder på att ngn gör sig redo iaf. I veckan har jag sovit superfdåligt pga värmen och mina svällda fötter och händer. Så jag har faktiskt inte orkat gjort sååå många knop. Tvättat och stor städat bilen, Tvättat och städat lite hemma, plockat sten på tomten, sått gräs, lagat Daniels byxor och shoppat lite. 3 linnen till D, stödstrumpor och lite nya trosor för att nämna några...

Har haft lite besök i form av syrrorna, Fredrik och Milia och sist men inte minst min BF väninna Myran.


Tjockis magen står rakt ut....


 

Av Lisette Svensson - 12 juni 2011 11:22

Har en sån duktig man och en sån snäll pappa... de jobbar för fullt så fort de inte jobbar på sina egna jobb här hemma med vår tomt. Jag försöker hjälpa till med det jag kan men efters det är så mkt tungt bärande så får jag ofta hitta på egna saker. Prio i sommar är iaf verandan och gäst rummet på garagets övervåning. Och för att enklast ta sig upp är att bygga en trappa. Just nu håller de på att gjuta formen som trappa ska stå på efters det är en sån nivå skillnad mellan hus och gräsmatta. Dyrt med fyll ju!!!


                   



Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards