Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Lisette Svensson - 1 februari 2012 17:39

Fått nå jädra virus i örat el öronen (troligen) om det är inte utmatthet... inte sovit ngt de senaste nätterna. Annie är missnöjd igen... Känns iaf som om jag åkt virvelvinden tusen ggr. I måndags blev jag typ åksjuk och kräktes. Virus får man ingen medicin för så de e väl bara att vänta. Sköterskan sa att det kunde ta upp till veckor innan det gick över. Åååhhhh! Har inte tid med det här. Vi som planerat att åka till S-vall sen är det flera som fyller 30 och den dop. FAn oxå!!!!!!


                                                  
                                    



Va på 30års kalas i helgen och firade min vän Helena Edwang. En superkul och minnesvärd dag! Söndag hade jag loppisbord på folkan. Dåligt med folk och lite bord. Gick iaf plus...


Har varit och shoppat på stan med gammelmomma och pappa som ville ha ngt fint till dopet. Båda blev nöjda...jag är verkligen bäst på att shoppa TILL ANDRA...hahahahah som tack fick jag en svart klänning av pappsen. 75:- efters den va på rea =)


Idag har moster med man varit här och fikat. Jag klippte även dom...


Dopet är den 18e och vi har bara bjudit släkt och de alldeles närmsta vännerna. Dom som man umgås med ofta....ja man måste dra gränsen ngnstans. Hade lätt kunnat fyllt kyrkan om det va så ;-)


Önskar oss gärna:

*LEKSAKER

*KLÄDER (gärna snickarbyxor el jeans)

*GREJER TILL HENNES RUM (små saker)


Nä nu ska jag sätta mig och lyssna på olika låtar...har bett Milia och Fredde att sjunga på dopet. =)

vi får se vad det blir....


Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards