Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Lisette Svensson - 20 juni 2012 15:50



Lite vad jag fyndat på rean och på facebook. Fick bli vår present till Annie.

2 klänningar långärmade, ett stort förkläde som kan användas till allt "spillande", en fin body, en sommarjacka som är lite vind och vattentålig och en gos kofta för kalla sommarkvällar.


    


Det är de små söta detaljerna jag fastnar för...


                            


                                                  
                                      

                          En Race Marine väska på fr. Stadium som tål vatten fick bli den nya skötväskan!


Har även köpt nya mjukisbrallor i grått och en orange superskön sporttop på HM. En tunika på Kapp Ahl och 2 behåar med tillhörande trosa. Ett cerise och ett turkos set. Sjukt skönt material!



                        

                                                     


Aldrig haft gröna fingrar...men kanske med pappas hjälp (som har) kanske jag kan få till ngt iaf.   Äppelträdet blommar iaf som vi satte förra sommaren. Helt otroligt!



Av Lisette Svensson - 20 juni 2012 15:33

Det har iaf hänt och gjorts massor sedan jag gjorde mitt sista inlägg. Sorry! men Annie har börjat vakna kl. 5 på morgnarna igen....snacka om tröttmössa vi e båda jag och Daniel. Det sjuka är att hon vägrar somna om. Vi brukar tjur ligga till iaf sex sen går vi upp och äter frukost. Ca halv åtta, åtta börjar hon gäspa....ja ja förhoppningsvis är det en period bara igen. Jag är så glad och tacksam att hon är frisk och kry. Jag beundrar er alla mammor därute som orkar ha 2 småttingar. Jag skulle verkligen inte göra det. I och för sig kanske man inte håller på att bygga hus varje gång man skaffar barn heller   


Så vad har vi gjort då...jo jag har planterat blommor lite här och var. Oljat verandan, haft ettårskalas för Annie, Pappa och Danne har byggt trappa ner till gräsmattan fr. Altan. Jag och pappa har fixat ett litet land som vi ska odla lite smått å gott. Jag har även fyndat en del på sommarrean. Lägger in bilder på vardera kategori! Enjoy   

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards