Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Lisette Svensson - 26 juni 2012 20:30

Sent jag vet men här kommer en samlad bild på alla presenter Annie fick på sin 1 års dag!


 


Nu ska vi se om mamma kommer ihåg allt...om hon glömmer ngt/ngn så ber jag i förväg om ursäkt för hennes del. HON Har ju som ni vet inge bra minne    haha


Farmor å Farfar: Kortärmad/kortbenad body med tillhörande solhatt, gosedjur, 2 pekböcker, stickad söt kofta och en 3 hjuling.

Gammelmomma Karin: Pengar

Gammelmoffa  Sten å gammelmomma Maj: Gunga och gungställning.

Eva & Jonne (daniels moster m. sambo) : Badring, pipmugg och strumpor.

Linn m. familj: Litet strandset och bokstaven A i trä.

Faster Hanna m. familj: Tåg med bonde och djur som låter.

Jenny & Henke: Skitfin jeansklänning m. spets och tillhörande tights.

Helena J m. familj: tunna loose sommar jeans och kortärmad body.

Momma å Moffa: pengar på mitt konto

Tofflan: En one piece från Kax och en vovve som man kan dra i ett snöre.

Tant Irja och farbror Bertil (min moster) : En vit tunika m. byxor till i spets och ett stort strandset.

Moster Maria m. familj: Linne/byxa/klänning och tights som man kan kombinera tillsammans.

Bea & Manne (grannar): en leksak som man trycker och vrider på så hoppar det upp figurer.

Tomas & Johanna: en fin muminkopp i porslin från Arabia.


Har vi glömt ngn tro?!

Den rosa hinken m. spade kommer jag inte ihåg vem vi fick av....


Tårta va gott!   


 

Mamma gjorde ett försök att göra rosor på min tårta och hon får godkänt... för att va första gången blev det väl ok! Hon gjorde även vita på den rosa tårtan.


Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards