Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Dax för en icke sova på nätterna period igen...

Av Lisette Svensson - 17 januari 2011 21:16

Skrutten har tydligen kommit igång ordentligt med sitt sprattel. Näst intill varje gång jag är still lever H*N loppan där inne. Känns ibland som om H*N slår kullerbyttor för det suger lika som om man åker karusell. Roligt, skrämmande och en härlig känsla på samma gång    Detta gör iaf att jag har svårt att somna och är kissnödig typ hela tiden.


Ännu en fullspäckad helg har varit och det har varit riktigt mysigt. Så tacksam och så glad att jag har sådana fina vänner!!!


I fredags kom fam Öhlen och Jönsson på middag. Trevligt som attans! Affe va så himla go me mig   

Helena är en av mina bästa vänner och det ska bli så roligt att vi får vara mamma lediga samtidigt i sommar!


På lördag pysslade vi hemma som vanligt och på dagen kom pappa farbror Anders och faster Märit förbi. De skulle in på stan och äta middag och se på revyn med kören. Snällaste Pappa ville mäta tvättstugan för att kunna göra en underdel till vårt skötbord. Har köpt en superbra överdel på blocket för ingenting.


Kvällen tillbringade vi hos Teaser och Johanna där vi fick otroligt god mat och en rolig spelkväll med ett nytt spel kallat Bluff. Eftersom jag är så himla dålig på att bluffa så gick det inte så bra för mig. Dessutom är jag en sååån dålig förlorare   


Söndagen fortsatte jag med hallen som börjar bli färdig och sen kom Alex och Tofflan förbi med fika. Sötnosar! 2 vänner som jag lärde känna på AF och som jag kan behålla kontakt med i framtiden.


Ikväll har jag målat nästan hela hallen...andra varvet i morrn sen blire lite tapetsering.


Lite soff slö sen blire sängen!


 
 
Ingen bild

Cattis

20 januari 2011 19:10

Hej hjärtat!!
Önskar att vi oxå kunde käka midda ihop om kvällarna!Saknar er massor!!!Roligt att lillen ger sig till känna i magen:):)Hälsa familjen,kramkramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Svensson - 29 juli 2013 22:39

Ja jag vet att det är evigheter sedan. Men sommaren har bara sprungit iväg! Ska väl försöka göra ngn sommar  sammanfattning senare men just nu vill jag bara lägga upp en 1 låt som jag avgudar och kan lyssna på OM och OM igen...den är inte super ny do...

Av Lisette Svensson - 7 juni 2013 21:56


Dagarna bara springer iväg och det är nog för att jag jobbar mer. Här kommer en liten uppdatering på de senaste veckorna.   *Jag har varit i Stockholm och firat syster Maria som fyllt 40 år. *Ska byta arbetsplats from den 17 juni. *Vi har mål...

Av Lisette Svensson - 23 maj 2013 20:42

Min "nya" fina hallbyrå... BEFORE...   AFTER....sorry de dåliga bilderna. Mobilkamera! OBS! fläcken på efter bilden som syns är på kameran, finns inte på byrån.   ...

Av Lisette Svensson - 11 maj 2013 08:23

Om du har rosor som håller på att vissna är dom fina att torka... såhär gjorde jag med mina!       Så här såg dom ut före:       Den sista april är min och Daniels dag. Dagen då vi bestämde oss för att satsa på vårt förhållande. Han...

Av Lisette Svensson - 7 maj 2013 08:00


                                                            Gillar rosor..köpte krukrosor på Maxi som var superfina. Får se om jag lyckas hålla dom vid liv ;-) Älghornet är från Dannes moffa, har spraymålat det vitt så det ser frostigt ut....

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards