Alla inlägg under januari 2011

Av Lisette Svensson - 6 januari 2011 14:19

Lördagen försvann efters jag va så himla trött och Danne va ännu tröttare...alltså lika med bakis. Hihihih... Men jag kände mig faktiskt också bakis troligen efters jag varit vaken alldeles för länge!


Hanna Dannes syster och hennes familj tittade förbi på förmiddagen med presenter! Inflyttning och en liten bebis present...åh inte nog med det så bjöd dom oss på middag. Supernice!

Förutom en hel Ica kasse med hemgjorda kakor så hade Söt Mira valt bebis presenten:


3st superfina bodys utan ben och min favvo Tiger!   


TACK än en gång fam Natanaelsson/Nykvist!  

Av Lisette Svensson - 6 januari 2011 14:01

På nyårsafton sov vi länge för att vi visste att det skulle bli sent. Pysslade på som vanligt hemma i huset sen duschade vi på Dannes jobb innan vi åkte till Fredde i Ås. Där väntade en massa nya människor ifrån Uppsala. De va iaf nästan hälften som jag träffat förr, Jimmy, Fredde, Milia hans tjej och Per Mårs. Vi hade superskoj och maten 4 stjärnig! Synd bara att jag inte kunde äta den goda tjälaknulen som serverades röd...fick oxfile ist så det gjorde väl inget antar jag   


     

Varmrätt                    Förrätt riktig rom ifrån Kalix

Efterrätten fixade jag och en tjej ifrån Uppsala ett recept som heter Norrlands Guld. Hjortron med en smulpajsliknande täcke och vaniljglass. Glömde ta kort på den.


   Ett supergott rött vin som Jimmys tjej hade med sig som hon delade med sig. Jag bara va tvungen att doppa fingret i Dannes glas och smaka en droppe. Uj uj vad jag ska dricka vin sen när jag får igen!


  

Milia kan sjunga som en stjärna och Fredrik är grym på guran!


  


BÄSTA VÄNNER!!! (lite knall här på bilden dock, ca kl. 03.15)


Som sagt så hade vi superkul och kom hem alldeles för sent hem...tror vi var hemma i sängen runt 06.30 på morgonen!!! Gissa om jag va trött... Men men nyårsafton är ju bara en gång per år.    

Av Lisette Svensson - 5 januari 2011 12:04

Uj uj vad det har hänt mkt senaste dagarna efter jul. Hade tänkt uppdatera för ngn dag sedan men blev smittad av magsjuka av ngn el ngt. Fy vad jag kräkits! sen va det ju inte lättare att vi inte har ngt badrum! Så efter en jobbig natt i morgonrock och foppa tofflor ståendes på huk ute i en snödriva fick jag nog och åkte hem till moster i Lugnvik. Hon är en av de snällaste personerna som finns på jorden. Hjälp vad jag blivit ompysslad    och det förtjänar jag faktiskt... hehe


Känner mig iaf bättre idag och har fått behållit ett glas med nyponsoppa en liten youghurt och ngr vindruvor. Ska lägga in bilder sen nyår som vi firade med Fredrik och Milia.


Hoppas jag är pigg nog i morrn så jag kan fortsätta med vardagsrummet!

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards