Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

en liten sak till...lite flyt!

Av Lisette Svensson - 8 februari 2012 09:01

Nu när vi har sålt sideboardet har jag ingenstans att ha finporslinet och glasen. Vi har ju ett smalt glas vitrinskåt oxå från Ikea men det är så ostabilt och Annie kör som en galning i gåstolen så det bara skakar och skallrar högt. Det ska också säljas...har ev en köpare. Har länge velat haft ett vitt vitrinskåp så jag tittar på blocket då å då...i måndags hittade jag ett.

Fynd dessutom! En äldre herre från Funäs och hans fru hade varit på Jysk och handlat ett sådant som jag precis var ute efter. Ord pris 2995:- Men den dagen hade dom haft kampanj...1800:- När de kom hem och hade skruvat ihop det. Passade det inte alls enligt hans fru ;-) Så nu sålde dom det för 1700:- Dom har inte ens  haft grejer i det...kvittot kvar och det är köpt den 3/2.

Tyvär är det ju en bit till Funäs men han arbetade en hel del i ÖSD så han va så himla snäll och erbjöd sig komma hit med det.

Inte dåligt! Halva priset och hemleverans =D


This is it! Det kommer på måndag...


 

 
 
Ingen bild

madde

8 februari 2012 12:55

Äntligen har jag hittat din blogg. :) ett sånt har vi dom är så fina! Hoppas att allt är bra att du kan komma in på jobbet någon dag. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisette Svensson - 29 juli 2013 22:39

Ja jag vet att det är evigheter sedan. Men sommaren har bara sprungit iväg! Ska väl försöka göra ngn sommar  sammanfattning senare men just nu vill jag bara lägga upp en 1 låt som jag avgudar och kan lyssna på OM och OM igen...den är inte super ny do...

Av Lisette Svensson - 7 juni 2013 21:56


Dagarna bara springer iväg och det är nog för att jag jobbar mer. Här kommer en liten uppdatering på de senaste veckorna.   *Jag har varit i Stockholm och firat syster Maria som fyllt 40 år. *Ska byta arbetsplats from den 17 juni. *Vi har mål...

Av Lisette Svensson - 23 maj 2013 20:42

Min "nya" fina hallbyrå... BEFORE...   AFTER....sorry de dåliga bilderna. Mobilkamera! OBS! fläcken på efter bilden som syns är på kameran, finns inte på byrån.   ...

Av Lisette Svensson - 11 maj 2013 08:23

Om du har rosor som håller på att vissna är dom fina att torka... såhär gjorde jag med mina!       Så här såg dom ut före:       Den sista april är min och Daniels dag. Dagen då vi bestämde oss för att satsa på vårt förhållande. Han...

Av Lisette Svensson - 7 maj 2013 08:00


                                                            Gillar rosor..köpte krukrosor på Maxi som var superfina. Får se om jag lyckas hålla dom vid liv ;-) Älghornet är från Dannes moffa, har spraymålat det vitt så det ser frostigt ut....

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards