Alla inlägg under juni 2012

Av Lisette Svensson - 1 juni 2012 22:18

Veckan har gått och det känns som det enda jag gjort är att trösta lillgumman...Stackars lilla älsklingen har ju haft så ont. Förbannade tänder! Äntligen idag så har hon varit feberfri och börjar likna sitt vanliga jag. Hennes farmor och farfar har varit förbi här flera ggr i veckan, kommit med små presenter och tröstat så gott de kunnat. Ikväll bjöd vi farmor på älgstek efters farfar skulle på kvällsmöte inne i stan. Är rätt säker på att jag har nämnt det förr men jag måste ju bara nämna det igen.... Jag är så glad att jag kommer så bra överrens med mina "svärisar"!


Annie som tussigast                   Annie piggare  



Som så många vet har jag vid flera tillfällen försöktfå tillbaka mitt gamla jag...alltså ca 10kg lättare och tightare.

Tror faktiskt det går åt rätt håll nu. Lina har bott hos oss i lite över en vecka nu och vi har sprungit och gått lång prommisar varje dag!!! Känns som om jag är på väg åt rätt håll iaf.

Önskan är komma i den form att jag springer milen på under 50min gärna 40-45. Men under 50 så är jag nöjd. Igår sprang vi ca 6km och ikväll 3km och intervaller. Lina älskar att va i skogen...hon gör små glädje skutt som är så härligt att se. Att ha henne lös är inga som helst problem...hoppas även hon kommer i lite form. Tycker hon är lite för rund. Dessutom märks det på hennes päls att hon mår bra hos oss. Den är mkt blankare nu. Här kommer ett kort efter dagens pass då jag försöker stretcha.... haha govovven!


                                                  
                    Puss på re Matte

     


För övrigt så har jag lovat att spela korpenfotboll i sommar med ett gäng gamla arbetskamrater och prova med innebandyn i höst igen. Fan va jag saknar den!!!


Kanske jag får tillbaka en del av mitt forna jag till slut....*fniss*

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards