Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Lisette Svensson - 7 mars 2012 17:47

Vi åt lunch på Åhlens huset och sen gick vi en sväng på babyproffsen. Hittade en mössa å passande vantar i barbapappa stil på Åhlens för endast 40kr tot. REA på rean! =)   

Sen en babymatlåda med bestick som man kunde sätta fast i locket 30kr. Röd och genomskinlig, batteriet på kameran sitter i laddaren så jag ids inte vänta å knäppa sedan...

I söndags köpte jag flera st pyjamaser åt lillfisen för dom hade vi dåligt med. Skulle dock köpt byxor med för det har vi rätt dåligt med. Både sommarbyxor och mysisar i plysch skulle behöva införskaffas, sånna gillar vi ;-)


Av Lisette Svensson - 7 mars 2012 17:23

I helgen som va åkte Daniel till Helgum för att hjälpa hans mormor och morfar med att tömma deras barndomshem. Som vi haft som sommarställe typ. Annie och jag åkte till Torvalla och hälsade på moster Carina och kusinerna Lisa och Eric. På kvällen åt allihopa sushi här hos oss. Svärfar bjöd! =) På söndagen var jag på Loppis utan Annie med Helena Jönsson. Sen tog vi en prommis när Annie skulle sova eftermiddagslur. Då gick vi även förbi en av våra grannar som precis fått bebis, en son som ska heta Texas. Tänk att nu känner vi 2 små grabbar som heter så! Det kan ju inte vara vanligt ;-)


Snart är Annie 9 mån och det känns helt overkligt. Tiden går verkligen tokfort! Som jag skrivit tidigare gillar hon inte att ligga på mage, men hon tippar ju ofta ner i mage nu när hon sitter och leker på golvet. Speciellt när hon Vrider och sträcker sig för att nå saker som ligger en bit bort. Ofta blir hon as förbannad direkt, men ibland så kan hon ligga och sprattla som en fisk en kort stund. Vi har märkt att hon står själv om hon får ngt att hålla i såsom soffan el ett stolsben om ngn sitter på den. Idag när vi tränade att gå med henne stod hon alldeles själv i ca 5 sek!!! Gissa om hon både blev nöjd och glad =D


Här har hon dock tippat baklänges mot amningskudden, busfia!

   


Jag har även haft mitt första inredningsparty för Living and room. Tack mina vänninor som ställde upp på det ;-)

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards