Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Lisette Svensson - 28 mars 2012 21:33

Skulle ändra kategorierna lite...och Annie försvann så jag blev tvungen att ta bort och lägga in den igen. Så nu ser det ut som att jag inte bloggat om henne alls! Skiiit....ja ja...ni som hänger med vet ju att det finns X antal inlägg om hjärtat.

Så irri af...*grrrrrrrrrrrrrr*

Av Lisette Svensson - 28 mars 2012 20:44

Äntligen börjar hon bli fri förkylningen och den hemska hostan som hon fick i lördags. I måndags var vi på BVC för 9 månaders koll. Hon vägde 7480gram och 71cm lång. Lite under sin kurva vad gäller vikt, men nu har hon ju först fått en tand och sen blev hon sjuk, de tar vi igen. Ingen fara...jag låg också under länge...men se på mig NU! =)

Hon är så duktig min lilla tjej...Annie visade att hon kunde allt som man ska när man är 10mån så den kollen prickades av. Allt utom att resa sig själv upp och stå. Gå med gåstolen gör hon själv nu och det e skitkul även om man hamnar på rumpan då å då. Smörgås har blivit en favorit också gärna med en liten ostskiva el leverpastej på....Mumms... Hon kör alltid höger vänster och mular (om hon får bestämma) allt vad som går. Man får liksom sitta å ha koll så hon inte sätter i halsen. haha Lilla glupskfia!

GOFIIIIIIIIIIIISSSSSS!



                                                  
                              

Annie 20110613

 Mitt namn är Lisette och jag bloggar om allt som händer i min vardag. Jag älskar min familj och mina vänner, gillar att baka och laga mat, att träna och allt som har att göra med inredning. Välkommen!

Kategorier

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggar jag följer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards